מה? מי? מתי? איזה? שתפי, תני קצת פרטים................. איזה תמונה עם קצת שבבים - משהו??!!!
וברכות כמובן, מההתמכרות הזו קשה להיגמל (ומי רוצה בכלל?)
דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטים
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטיםמה? מי? מתי? איזה? שתפי, תני קצת פרטים................. איזה תמונה עם קצת שבבים - משהו??!!!
וברכות כמובן, מההתמכרות הזו קשה להיגמל (ומי רוצה בכלל?)
Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטיםתודה לכל אלו שתמכו, שמעו , נדבו מידע והתנסות על המחרטה שלהם.
צצה מודעה באתר יד שניה, הרבה יותר מוקדם ממה שתכננתי , ועוד מתחת לאף , מתושב כרמיאל. יוסי , משה, יהודה ואביחי, כל אלו שמעו את התלבטויותי וענו לי על השאלות כקטנות וגדולות, עם המון סבלנות והיום הייתי וראיתי , התאהבתי וקניתי. המחרטה עדיין לא אצלי, עכשיו אני צריכה למצוא לה מקום, כנראה ביום ראשון היא תעבור דירה. היא אמנם סינית, מהסוג שנמכר אצל ורשבסקי ב- 3650 ש"ח , 1100W , חמש מהירויות וזהו, אני בפנים.
Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטיםראשית כל ברכות!!
כמה שילמת עבורה? סתם סקרנות.
Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטיםתודה , תודה ובקרוב אצלך (ציפורים קטנות לחשו לי).
שילמתי 2500 . וכן מגיע לי כבר מזל טוב . הבאתי אותה לפני שעה הביתה וכרגע היא שוכבת מפורקת במחסן , מקווה שמחר ארכיב אותה ואנסה לתעד תמונות שלב אחר שלב , (צוחקת). הבחור שמכר לי אותה ממש אלכייפק , הוא רצה לעזור לי להביא אותה ולהרכיב אותה , בינתיים השאיל לי סט מפסלות שלו והודיע לי שלא אהסס לשאול אותו שאלות ואם אצטרך הוא יבוא להדריך אותי. כן , יש אנשים טובים בעולם.
Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטיםראשית ברכות
בתור סגן נשיא מועדון החרטות במןנטריאול (לשעבר) הרייני להתריע זה ממכר. ובכלל אנשים שעוסקים בעץ כתחביב הם אנשים טובים...זה בדוק...
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||