חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטים

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטים

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 16 נובמבר 2007, 14:52

מה? מי? מתי? איזה? שתפי, תני קצת פרטים................. איזה תמונה עם קצת שבבים - משהו??!!!

וברכות כמובן, מההתמכרות הזו קשה להיגמל (ומי רוצה בכלל?)
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטים

הודעהעל ידי Dganit » 16 נובמבר 2007, 20:00

תודה לכל אלו שתמכו, שמעו , נדבו מידע והתנסות על המחרטה שלהם.
צצה מודעה באתר יד שניה, הרבה יותר מוקדם ממה שתכננתי , ועוד מתחת לאף , מתושב כרמיאל.
יוסי , משה, יהודה ואביחי, כל אלו שמעו את התלבטויותי וענו לי על השאלות כקטנות וגדולות, עם המון סבלנות והיום הייתי וראיתי , התאהבתי וקניתי.
המחרטה עדיין לא אצלי, עכשיו אני צריכה למצוא לה מקום, כנראה ביום ראשון היא תעבור דירה.
היא אמנם סינית, מהסוג שנמכר אצל ורשבסקי ב- 3650 ש"ח , 1100W , חמש מהירויות וזהו, אני בפנים. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Dganit
סופר משתמש
 
הודעות: 253
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26

Re: ברכות. תתחילי לאסוף בולי עץ. זה נהיה כפייתי לא פחות.

הודעהעל ידי max63 » 18 נובמבר 2007, 14:18

:lol:
סמל אישי של המשתמש
max63
סופר משתמש
 
הודעות: 500
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 08:54
מיקום: חיפה

Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטים

הודעהעל ידי zigi » 18 נובמבר 2007, 19:33

ראשית כל ברכות!!
כמה שילמת עבורה? סתם סקרנות.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטים

הודעהעל ידי Dganit » 18 נובמבר 2007, 23:16

תודה , תודה ובקרוב אצלך (ציפורים קטנות לחשו לי).
שילמתי 2500 .
וכן מגיע לי כבר מזל טוב .
הבאתי אותה לפני שעה הביתה וכרגע היא שוכבת מפורקת במחסן , מקווה שמחר ארכיב אותה ואנסה לתעד תמונות שלב אחר שלב , (צוחקת).
הבחור שמכר לי אותה ממש אלכייפק , הוא רצה לעזור לי להביא אותה ולהרכיב אותה , בינתיים השאיל לי סט מפסלות שלו והודיע לי שלא אהסס לשאול אותו שאלות ואם אצטרך הוא יבוא להדריך אותי.

כן , יש אנשים טובים בעולם. :D :D :D
Dganit
סופר משתמש
 
הודעות: 253
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26

Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטים

הודעהעל ידי Eliko » 19 נובמבר 2007, 09:05

ראשית ברכות
בתור סגן נשיא מועדון החרטות במןנטריאול (לשעבר) הרייני להתריע זה ממכר.
ובכלל אנשים שעוסקים בעץ כתחביב הם אנשים טובים...זה בדוק...
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron