חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

הודעה שהוסרה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

הודעה שהוסרה

הודעהעל ידי ykyk » 13 מאי 2012, 19:20

שלום
מכיוון שהודעה שלי הוסרה אני מחדש אותה.
חודשיים עמלתי לייצר אותה והיא עובדת מאוד שקט.
זאת מחרטה חיקוי לOENWAY ואת הפס האדום גנבתי מVICMRC הוא
משמש לפעלה ועצירה של המחרטה.אפשר גם עם הגוף לעצור את המחרטה.
את החלקים אני חרטתי במחרטה שלי וחרט מקצועי עשה את הפיניש.
ביי
קבצים מצורפים
downloadfile-3.jpeg
מסב קדמי עם הבית שלו.
מסב 2 שורות
downloadfile-39.jpeg
downloadfile-31.jpeg
אחרי ריתוך
downloadfile-38.jpeg
הפולי אצלי בחריטה
P5060938.JPG
downloadfile-37.jpeg
P3060844.JPG
חריטה מוקדמת של הציר
נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 15 מאי 2012, 06:13, נערך פעם אחת בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: פס אדום

הודעהעל ידי zigi » 13 מאי 2012, 19:53

מה אומר לך אתה נגר חובב, אתה חורט חובב, אבל אתה חתיכת מסגריה!!
כל הכבוד עלהמפעל לייצור מחרטות, יישר כוח, ונשמח לראות עוד ביצועים, רק אל תשכח שאתה אמור לחרוט גם בעץ. :) :) :) :) :)
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: פס אדום

הודעהעל ידי ykyk » 13 מאי 2012, 21:07

כן
אני אמור לחרוט בעץ והיום כבר עשיתי קפוסה קטנה המחרטה עובדת מצוין
קבצים מצורפים
P5130946.JPG
P5130947.JPG
P5130948.JPG
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים