מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
על ידי DANZIGER » 22 מרץ 2012, 17:32
למעונין
רכשתי בטעות 2 פוטרים
1 למכירה
אחוז בקופסה
לפנות אל דוד דנציגר
פלאפון 0544459645
-
DANZIGER
-
- הודעות: 5
- הצטרף: 14 מרץ 2011, 11:30
על ידי icemen » 23 מרץ 2012, 00:46
תעלה תמונות וציין איזו הברגה יש לו..
בהצלחה
-
icemen
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1852
- הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49
על ידי Alex Milch » 23 מרץ 2012, 11:55
בנוסף לתמונות והברגה, מה המחיר שאתה מבקש?
תודה - אלכס
-

Alex Milch
- סופר משתמש
-
- הודעות: 4665
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
- מיקום: חיפה
-
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד