גובה 12 ס"מ
קוטר 11 ס"מ
עומק 9.5 ס"מ
עובי 0.5 ס"מ
גימור וקס דבורים וקורנובה
האם קוראים לזה פמוט?
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
האם קוראים לזה פמוט?גובה 12 ס"מ
קוטר 11 ס"מ עומק 9.5 ס"מ עובי 0.5 ס"מ גימור וקס דבורים וקורנובה
Re: האם קוראים לזה פמוט?יפה
מה שבטוח קוראים לעץ סיגלון .....
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־11 אורחים | |||||