מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
על ידי ykyk » 15 פברואר 2012, 23:17
שלום ותודה
אני לכל השאלות עונה בתשובה אחת.
לעזר אני עבדתי עם ארבוטק פעם ראשונה ולקח מצוין.
לגבי הליטוש על זה נאמר כל מה שהוא משומן הוא מתלטש יותר טוב ופחות אבק. השתמשתי עם מלטשת וגם עם מקדחה עם כריות ליטוש כשאני מתחיל עם גרעין 40
ביי
http://www.youtube.com/watch?v=_DgK4qUg ... r_embedded
-

ykyk
- סופר משתמש
-
- הודעות: 977
- הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55
על ידי gal-galim » 19 פברואר 2012, 17:17
יפה מאוד
-
gal-galim
- סופר משתמש
-
- הודעות: 182
- הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים