רציתי להזכיר אם לא ידעתם שהתחרות היא גם לגלפים!!!
http://www.nagaroot.com/forum1/viewtopic.php?t=4382
העלו את עבודותיכם, וזכרו שהציון ניתן על מגוון של פרמטרים, ולא רק על התוצאה הסופית...
תחרות נגרות.קום יצאה לדרך
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
תחרות נגרות.קום יצאה לדרךחברים,
רציתי להזכיר אם לא ידעתם שהתחרות היא גם לגלפים!!! http://www.nagaroot.com/forum1/viewtopic.php?t=4382 העלו את עבודותיכם, וזכרו שהציון ניתן על מגוון של פרמטרים, ולא רק על התוצאה הסופית...
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||