כד סיסם משולב בעץ לא ידוע
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: כד סיסם משולב בעץ לא ידועהצורה של הכד יפה מאוד! והסיסם מרשים ביותר.
העץ שבחרת לשלב לא כל כך אהבתי, אולי בגלל שהוא כל כך מנוגד למראה של הסיסם? יש בהחלט מצב שאם מסתכלים על זה בעיניים (ולא בתמונה) זה נראה אחרת... במבט לא מומחה זה נראה כמו עץ הדר כלשהו (אשכולית/תפוז)
Re: כד סיסם משולב בעץ לא ידועעבודה יפה , יש מצב שהצואר הוא פיקוס?
Re: כד סיסם משולב בעץ לא ידועעבודה יפה! הייתי מוסיף עיטור כלשהו על הצואר, או בחריטה או למשל קוי צריבה בחוט מתכת.
איזה יופי...הפיקוס נראה כמו תוספת קסופה..... מקסים!
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||