כד מגרבילאה
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
כד מגרבילאההעץ ממש קשה ומתנגד , אבל , עם קצת רצון ומאמץ הכל אפשרי , בעיקר עם המפסלות מושחזות
Re: כד מגרבילאהתתחדש! לעץ באמת גוון ורדרד? בהחלט מעניין.
Re: כד מגרבילאהבחיי שאני לא רואה ורוד
Re: כד מגרבילאהיפה.. אחרי שנתיים, טוב לראות משהו מגרבילאה..
Re: כד מגרבילאהיפה מאוד. אף פעם לא יצא לי לעבוד עם גרביליאה. ממש עץ מעניין.
Re: כד מגרבילאהראשית תודה למגיבים וקבלו תיקון טעות , זו לא גרבילאה אלה קזוארינה
איתכם הסליחה
Re: כד מגרבילאה
והיה לך קשה לחרוט? קזוארינה היא עץ מחטני, אמור להיות רך (פחות מאורן אבל בכל זאת), אולי זה היה יבש במיוחד או שעברה על העץ טראומה בילדות
Re: כד מגרבילאההחריטה הייתה אחרי תהליך ייבוש
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־5 אורחים | |||||