הייתי אתמול ב"מטקו" בדרך בגין ת"א והיה שם מבחר גדול של כלים.
המחירים סבירים כ-120-150 ש"ח למפסלת, מאוד קרוב למחירים בחו"ל.
קניתי לי סט ואני ממליץ בחום.
אלדד.
למי שמתעניין ברכישת כלי גילוף Pfeil ...
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
למי שמתעניין ברכישת כלי גילוף Pfeil ...הייתי אתמול ב"מטקו" בדרך בגין ת"א והיה שם מבחר גדול של כלים.
המחירים סבירים כ-120-150 ש"ח למפסלת, מאוד קרוב למחירים בחו"ל. קניתי לי סט ואני ממליץ בחום. אלדד.
Re: למי שמתעניין ברכישת כלי גילוף Pfeil ...
אני מצטרף להמלצה, חנות נחמדה עם שירות נעים, והמחירים המוזכרים בהחלט סבירים.
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ואורח אחד | |||||