על ידי Moshe Eshel » 26 נובמבר 2011, 19:47
שלום גילי,
יפה מאוד, מצאתי שמכנף הוא עץ שדי נחמד לעבוד איתו, והתוצאות יפות מאוד - מדי פעם יש בונוס ומוצאים באמצע איזור שנראה קצת כמו רוזווד (יצא לי רק פעם אחת, אבל האפקט היה מדהים).
לגבי היצירות, אני מסכים עם גל שהשני (הכד) פשוט יפיפה! לדעתי גם הראשון יכול להיות קערה מדהימה, אם רק תוריד את הרגל - אבל על טעם וריח...
בכל מקרה העבודה נראית טוב מאוד מבחינת רמת חיתוך - בכלי הראשון יש איזור קשה של מעבר כיוון שיוצר לך קצת בלאגן - תנסה להשחיז את המפסלת ממש לפני החיתוך ולעבור על כל האיזור בפאס אחד מאוד עדין (כמה כאלה עם צריך) - לפעמים עוזר - ולפעמים רק המון שיוף...
בהצלחה
משה