שלום
בתחום החריטה צריך המון כלים והם עולים הרבה כסף.
אפשר להוריד עלויות כמו שאני עשיתי במקרה הזה והוא משמש אותו לחריטה פנימית.
מפסלת שטוחה פשוטה שאני קונה בכמה שקלים עשיתי לה בליטה והיא מאוד יעלה בעבודה. כן אני יודע הטבעת עבה מידי.
ישראל
אפשר גם כך
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
אפשר גם כךשלום
בתחום החריטה צריך המון כלים והם עולים הרבה כסף. אפשר להוריד עלויות כמו שאני עשיתי במקרה הזה והוא משמש אותו לחריטה פנימית. מפסלת שטוחה פשוטה שאני קונה בכמה שקלים עשיתי לה בליטה והיא מאוד יעלה בעבודה. כן אני יודע הטבעת עבה מידי. ישראל
Re: אפשר גם כךהמוח שלך עובד שעות נוספות ובגלל זה מפעיל את הידיים שלך....
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־7 אורחים | |||||