שלום
כשיש עץ והוא מצריך להוציא כלי אובלי חבלי לחרוט אותו עגול ולבזבז את העץ.
ואז אני נעזר במחרטה עד כמה שאפשר ואת היתר אני נעזר עם כלים
שמתאמים למקדחה.
ביי
http://www.nagaroot.com/forum1/viewtopic.php?t=4104
גילוף קערה
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
גילוף קערהשלום
כשיש עץ והוא מצריך להוציא כלי אובלי חבלי לחרוט אותו עגול ולבזבז את העץ. ואז אני נעזר במחרטה עד כמה שאפשר ואת היתר אני נעזר עם כלים שמתאמים למקדחה. ביי http://www.nagaroot.com/forum1/viewtopic.php?t=4104
Re: גילוף קערהניצול מכסימל של העץ, יוזמה מעניינת. זה מה שנקרא מיחזור מלא
Re: גילוף קערהתודה
כן כשאני רואה את העץ אני יודע מה אני יכול להוציא ממנו. העבודה די קשה לכרסם את העץ והפעם נתקלתי במקדח כוס שעבד טוב מאוד. גם להחליק את העץ מהסימנים של הפצירה המסתובבת ויתר הכלים לא היה קל. יום טוב
Re: גילוף קערהיפה מאד !
איפה אתה קונה את הפצירה המסתובבת? אני צריך כזאת לעבודה דומה תודה
Re: גילוף קערהשלום
יש אדם בשם שעיה גור . תכתוב בגוגל ותגיע יש שם את המייל שלו ויש לו עוד מלא אביזרים למטרה הזאת. ביי
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||