אתה מוזמן אלי, אשמח לעזור - וזה לא יעלה אפילו קרוב ל700 ש"ח (יותר קרוב ל 0 ש"ח + כוס קפה ואיזה עוגיה או שתיים - אתה יוצא מורווח).
אני גר במושב גמזו, שזה לא ממש רחוק מת"א, דבר איתי, הטלפון שלי מופיע פה באתר באיזה מקום או שתיים
אני קצת מוטרד מאיך נחזיק את הגזה על המחרטה, אבל אני בטוח שנמצא פתרון.
