שלום חברים ,
מצ"ב תמונה של כלי נגינה אתיופי שנרכש מחו"ל .
ברצוני לייצר שכפול נוסף ,מה אני צריך להביא \ לבקש מהנגירה !?
האם אני צריך לשרטט מודל תלת מימד, מספיק שרטוט מכני ?!
אילו הנתונים (רמת דיוק,ערכי מידות וכד'...)אני צריך לתת בכדי שיוכלו לייצר לי את החלקים ?!
הפלטה הקדמית עשויה מקשה אחת , ועוד שני חלקים מדוייקים שחוברו מאחור, האחד בחלק העליון והשני בחלק התחתון (לסגירת תיבת התהודה ).
תודה מראש על העזרה .
http://ufu.co.il/viewer.php?file=quah6r ... v3hfgw.jpg
