חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

צריבה על עץ........

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

Re: צריבה על עץ........

הודעהעל ידי sarit zur » 20 יוני 2011, 06:21

Saba_jackson כתב:זה יפה!!!!

1. יש לך המלצה על מקום לחיתוך לייזר?
2. את הצריבות הנאות את מציירת ביד חופשית על העץ? או קודם על נייר?

תודה

היי, ראיתי שלא עניתי לך על שאלה מספר 2:-
אני מעתיקה רק את קווי המיתאר של הדוגמה שארצה לצרוב. את היתר אני משלימה מצפיה בדוגמה המקורית.חלק נכבד אני מוסיפה ביד חופשית, וחלק נוסף מועתק בצורת חלקים שבחרתי מדוגמאות אקראיות.....

לצורך מתן כתובת של מקום לחיתוך בלייזר, אשמח לענות באמצעות הטלפון...
050-9834146.
בוקר טוב, והמשך יום נפלא.
שרית.
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

הקודם

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים