חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

רטוב. רטוב

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

רטוב. רטוב

הודעהעל ידי ykyk » 15 מאי 2011, 13:37

שלום
כד מעץ צאלון עיצוב לא מה שהוא מיוחד. התחלתי לעבוד על הגזע כשהיה רטוב
ועשה לי את המחרטה שחורה מהמיץ של העץ רוקנתי משני הכיונים כי במרכז
הגזע היה חור.הרטיבות עשתה לי בעיות בהדבקת התחתית.ואז נאלצתי לעשות את התחתית פעם שנייה.
מידות: 46X22 ס"מ
סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש.
קבצים מצורפים
P5050593.JPG
גזע הצאלון
P5090626.JPG
השחור זה רטיבות וזה הפקק בפעם הראשונה
P5150642.JPG
הפקק בפעם השנייה
P5150639.JPG
P5150640.JPG
P5150641.JPG
P5050595.JPG
שימו לב למסלולים שחורים מהמיץ של הגזע
P5050596.JPG
שימו לב לתומך הוא שחור מהמיץ של הגזע
נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 16 מאי 2011, 03:45, נערך 2 פעמים בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: רטוב. רטוב

הודעהעל ידי sarit zur » 15 מאי 2011, 14:26

כמה יפה, עד שהוא מתגלה כג'ינג'י - העץ....
יופי של גוון, יופי של מרקם, ואני מניחה, שגם הצורה יפה...(זוויות הצילום לא ממש עושות חסד עם היצירה :) )
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

Re: רטוב. רטוב

הודעהעל ידי xuxgm » 15 מאי 2011, 14:50

הכד יפה והצבע הזה במיוחד,השאלות -האם העץ עדיין רטוב ?או כמה זמן חיכית שיגיע לשלב יבש?האם הדבקת את התחתית כאשר העץ עדיין רטוב?
xuxgm
משתמש ותיק
 
הודעות: 46
הצטרף: 05 מרץ 2011, 20:57

Re: רטוב. רטוב

הודעהעל ידי Saba_jackson » 15 מאי 2011, 16:48

זה מדהים....
יש לך מושג כמה שקל הגזע טרם החריטה, ומה משקלו כעת?
זה יתן קנה מידה כמה קילו חפרת.....
יש לי כאלה גזעים של פלפלון, אתה מוזמן לקחת.
Saba_jackson
סופר משתמש
 
הודעות: 967
הצטרף: 22 אוקטובר 2007, 01:18

Re: רטוב. רטוב

הודעהעל ידי icemen » 15 מאי 2011, 17:05

ישראל, יצא יפה מאד..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: רטוב. רטוב

הודעהעל ידי ykyk » 15 מאי 2011, 17:19

שלום
העץ היה רטוב מאוד והתיחלתי לחרוט אותו ישר אבל באמצע נפל יום העצמאות
ויומים לא עבדתי עם הגזע . בקיצור תוך כדי עבודה הגזע התייבש.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: רטוב. רטוב

הודעהעל ידי ykyk » 15 מאי 2011, 17:25

זה מדהים....
יש לך מושג כמה שקל הגזע טרם החריטה, ומה משקלו כעת?
זה יתן קנה מידה כמה קילו חפרת.....
יש לי כאלה גזעים של פלפלון, אתה מוזמן לקחת


אני מניח שהגזע שקל איזה 60 קילו ועכשוו 4 או 5 קילו הוצאתי ים של שבבים.
ביי
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: רטוב. רטוב

הודעהעל ידי GILY » 28 מאי 2011, 10:25

שלום
אתה בטוח שזה צאלון ?
לפי הקליפה לא נקרה לי
כל מקרה יפה מאוד !! :wink:
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים

cron