קערית עץ זית רטוב,טרי ללא ציפוי מתאימה ל..+זיתים (אגוז אמריקאי)
ועוד קערית חתוכה מאותו הזית עם דוגמא טבעית מעניינת.מקווה שמהלך היבוש לא ישתנה הרבה.
עץ זית רטוב
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
עץ זית רטובקערית עץ זית רטוב,טרי ללא ציפוי מתאימה ל..+זיתים (אגוז אמריקאי)
ועוד קערית חתוכה מאותו הזית עם דוגמא טבעית מעניינת.מקווה שמהלך היבוש לא ישתנה הרבה.
Re: עץ זית רטוביפה!
הטקסטורה של העץ גם היא מעניינת מאוד. העץ צעיר יחסית! תביא בחשבון סדקים רבים עם הזמן.
Re: עץ זית רטובמיוחד ומעניין.
מה עם השיוף?
Re: עץ זית רטובכן תודה,ואכן מתחיל עיוות קטן ,העץ ממש רטוב ולכן גם עיבודו -שיוף, לוקה בחסר בכל אופן תודה ונראה שלקחת ברצינות את הנושא וטוב שכך
Re: עץ זית רטוב
צריך לטפל בעץ המון לפני שמייצרים ממנו משהוא. יבוש של העץ תלוי איזה גודל צריך לקחת משהו כמו שנה וחצי במקום קר ואפלולי. וכן צפה לסדקים ...
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||