חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

עץ זית רטוב

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

עץ זית רטוב

הודעהעל ידי xuxgm » 22 מאי 2011, 23:00

קערית עץ זית רטוב,טרי ללא ציפוי מתאימה ל..+זיתים (אגוז אמריקאי)
ועוד קערית חתוכה מאותו הזית עם דוגמא טבעית מעניינת.מקווה שמהלך היבוש לא ישתנה הרבה.
קבצים מצורפים
P5220776 (Small).JPG
xuxgm
משתמש ותיק
 
הודעות: 46
הצטרף: 05 מרץ 2011, 20:57

Re: עץ זית רטוב

הודעהעל ידי shutter » 23 מאי 2011, 01:04

יפה!
הטקסטורה של העץ גם היא מעניינת מאוד.
העץ צעיר יחסית! תביא בחשבון סדקים רבים עם הזמן.
shutter
משתמש ותיק
 
הודעות: 73
הצטרף: 05 ספטמבר 2007, 18:19

Re: עץ זית רטוב

הודעהעל ידי moshik » 23 מאי 2011, 08:53

מיוחד ומעניין.

מה עם השיוף?
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: עץ זית רטוב

הודעהעל ידי xuxgm » 23 מאי 2011, 20:05

כן תודה,ואכן מתחיל עיוות קטן ,העץ ממש רטוב ולכן גם עיבודו -שיוף, לוקה בחסר בכל אופן תודה ונראה שלקחת ברצינות את הנושא וטוב שכך :wink: :)
xuxgm
משתמש ותיק
 
הודעות: 46
הצטרף: 05 מרץ 2011, 20:57

Re: עץ זית רטוב

הודעהעל ידי shaked design » 25 מאי 2011, 23:25

xuxgm כתב:קערית עץ זית רטוב,טרי ללא ציפוי מתאימה ל..+זיתים (אגוז אמריקאי)
ועוד קערית חתוכה מאותו הזית עם דוגמא טבעית מעניינת.מקווה שמהלך היבוש לא ישתנה הרבה.


צריך לטפל בעץ המון לפני שמייצרים ממנו משהוא.
יבוש של העץ תלוי איזה גודל צריך לקחת משהו כמו שנה וחצי במקום קר ואפלולי.
וכן צפה לסדקים ...
shaked design
 
הודעות: 10
הצטרף: 17 אפריל 2011, 14:09


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים

cron