שלום
חיבור מהיר לדברים גדולים שיש קושי להבריג ישר על הציר.
לא אחת נתקלתי בקושי להבריג ישר על הציר רק לאחרונה שעשיתי את השולחן
ולא הצלחתי להבריג ישר נאלצתי לתפוס את הפלטה בפוטר.
ולכן בניתי את המתקן הזה.
ביי
חיבור מהיר יש עדכון
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חיבור מהיר יש עדכוןשלום
חיבור מהיר לדברים גדולים שיש קושי להבריג ישר על הציר. לא אחת נתקלתי בקושי להבריג ישר על הציר רק לאחרונה שעשיתי את השולחן ולא הצלחתי להבריג ישר נאלצתי לתפוס את הפלטה בפוטר. ולכן בניתי את המתקן הזה. ביי
נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 06 מאי 2011, 08:28, נערך 6 פעמים בסך הכל.
Re: חיבור מהיראין כמוך ישראל.. כל זמן ממציא ובונה..!! כל הכבוד..!
Re: חיבור מהיררעיון חכם! כל הכבוד. מכיר את הקושי וזה כבר מקוטר בולים רטובים של 30 ס"מ. האם יש רעידות עקב אי התאמה? האם חריטת התעלה הקמורה נעשתה אצל חרט מתכת?
Re: חיבור מהירכל הכבוד רעיון יפה ומקורי ,
Re: חיבור מהירשלום
היום המתקן היה במחרטה והורדתי ששב בברזל כדי לעשות מדויק ולא היה שום רעידות. ביי
Re: חיבור מהירתודה
צדיך לנבור בקטלוגים של ONEWAY יש שם הרבה חידושים. ביי
Re: חיבור מהירתודה
רק בשיבל הפיד בק היה כדי לעשות את העבודה.
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||