שלום לכולם,
באיזה כלי עלי להשתמש כדי להוריד את השכבה העליונה של הגזע/ענף?
תודה
קילוף ענף וגזע
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
קילוף ענף וגזעשלום לכולם,
באיזה כלי עלי להשתמש כדי להוריד את השכבה העליונה של הגזע/ענף? תודה
Re: קילוף ענף וגזעאתר אמריקאי
http://www.katools.com/shop/carving-too ... 61lu3usj74 וישראלי http://www.woodcraft.co.il/showItem.aspx?id=166&cid=28 מכווה שעזרתי
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||