שלום לכולם
מלטשת ביצור עצמי. מנוע 1 כ"ס אורך 40 ס"מ רוחב 10 ס"מ
אין מגן רצועה אפשר לסובב 180 מעלות ואז אין מגע עם הרצועה
ביי
מלטשת
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: מלטשתייצור עצמי? מרשים ביותר! לגבי הרצועה אתה צודק (ובטח גם מאוד פשוט להתאים חתיכת פלסטיק שתכסה...)
אתה יכול אולי לפרט קצת על שלבי התכנון והייצור? עלויות? סתם כדי שיהיה לנו מושג לגבי העניין...
Re: מלטשתIM TISHLACH LI MIDOT
EVNE LECHA MAGEN RETZUA ME-ETZ MA ZE HAMANO-A SHEMISTATER BETSAD SMALL
Re: מלטשתשלום
זה יצור . ניראה דומה למקורי כי נכנסתי להום סנטר העתקתי את המידות ובניתי את המלטשת מ א' עד ת'. היה לה בתחילה מנוע של מכונת תפירה וזה היה נעצר עכשוו היתי צריך לעשות שינוי כדי להכניס את המנוע. בקשר למה שהצעת כתוב לי [email protected] ביי
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||