חברים זה מה שיש לי לאחל לכולנו בשנה הקרובה
שהעצים יהיו ממורכזים
שהמפסלות מחודדות
שהמחרטות מיוצבות
שנשיג עצים לא סדוקים
שנמשיך לעשות שבבים.....
שנה טובה
ברכות לשנה החדשה
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
ברכות לשנה החדשהחברים זה מה שיש לי לאחל לכולנו בשנה הקרובה
שהעצים יהיו ממורכזים שהמפסלות מחודדות שהמחרטות מיוצבות שנשיג עצים לא סדוקים שנמשיך לעשות שבבים..... שנה טובה
Re: ברכות לשנה החדשהברכות לשנה החדשה
והכי חשוב בריאות עם יהיה לנו בריאות נוכל לעשות את כל היתר שנה טובה
Re: ברכות לשנה החדשהאמן!
שנה טובה לכל חברי הפורום, לכל עם ישראל ולעולם כולו. שנת שלום ושמחה, שנת אורה וברכה, שנת בריאות ושלווה! ולפורום החריטה - כל מה שגל אמר
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||