חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

ייבוש עץ "ירוק" עם תערובת מים וסבון

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

ייבוש עץ "ירוק" עם תערובת מים וסבון

הודעהעל ידי mati_si » 04 ספטמבר 2009, 15:39

שלום לכולם!
לפני כמה ימים קיבלתי עצה לגבי ייבוש עץ בעזרת תערובת שליש סבון כלים ו שני שליש מים. הדטרוגנטים שבסבון חודרים לתוך תאי העץ ומחליפים את המים שבתאים. רציתי לדעת מה זה בדיוק "דטרוגנטים", כלומר באיזה שם הם מופיעים על האריזה של הסבון, כדי לבדוק האם הסבון הזה אכן מכיל אותם ובאיזה כמות, כי יש סבונים "ידידותיים לעור" ועוד. כמו כן הייתי רוצה לקבל עוד עצות לגבי השיטה הנ"ל.
mati_si
 
הודעות: 9
הצטרף: 04 ספטמבר 2009, 12:19

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים