שלום לכולם!
לפני כמה ימים קיבלתי עצה לגבי ייבוש עץ בעזרת תערובת שליש סבון כלים ו שני שליש מים. הדטרוגנטים שבסבון חודרים לתוך תאי העץ ומחליפים את המים שבתאים. רציתי לדעת מה זה בדיוק "דטרוגנטים", כלומר באיזה שם הם מופיעים על האריזה של הסבון, כדי לבדוק האם הסבון הזה אכן מכיל אותם ובאיזה כמות, כי יש סבונים "ידידותיים לעור" ועוד. כמו כן הייתי רוצה לקבל עוד עצות לגבי השיטה הנ"ל.
