חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

עבודה אחרונה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

עבודה אחרונה

הודעהעל ידי artagel » 22 אוגוסט 2009, 09:11

בעבודה זו שילבתי עצים כמו חרוב,איפאה ,אלון ועוד אחד לא ידוע.
קבצים מצורפים
PB230021.JPG
artagel
משתמש ותיק
 
הודעות: 39
הצטרף: 11 מאי 2008, 22:16

Re: עבודה אחרונה

הודעהעל ידי urilivne » 23 אוגוסט 2009, 10:44

האם העבודה מורכבת משתי יחידות?
urilivne
משתמש ותיק
 
הודעות: 36
הצטרף: 14 יוני 2009, 23:23

Re: עבודה אחרונה

הודעהעל ידי artagel » 23 אוגוסט 2009, 16:35

העבודה מורכת משתי צלחות העליונות, קערה הפוכה כבסיס ,החלק האמצעי מורכב מ 4 חלקים אך נעשה כולו בחריטה והמוט המרכזי התחיל כעץ רבוע, נחרט ובעבודת יד סולסל.
artagel
משתמש ותיק
 
הודעות: 39
הצטרף: 11 מאי 2008, 22:16

Re: עבודה אחרונה

הודעהעל ידי ranshara » 23 אוגוסט 2009, 22:43

וווווווואו!!!
ranshara
מנהל פורום
 
הודעות: 766
הצטרף: 01 מאי 2008, 10:36
מיקום: שדה אילן


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron