עבודה אחרונה
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: עבודה אחרונההאם העבודה מורכבת משתי יחידות?
Re: עבודה אחרונההעבודה מורכת משתי צלחות העליונות, קערה הפוכה כבסיס ,החלק האמצעי מורכב מ 4 חלקים אך נעשה כולו בחריטה והמוט המרכזי התחיל כעץ רבוע, נחרט ובעבודת יד סולסל.
Re: עבודה אחרונהוווווווואו!!!
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||