חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

כד תוצאה סופית

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

כד תוצאה סופית

הודעהעל ידי ykyk » 12 אוגוסט 2009, 11:15

שלום לכולם
סימתי לעבוד על הכד היתי צריך ללטש הרבה בחלק הפנימי העץ היה יבש וממש נישבר
אני מקווה שהתוצאה מצדיקה את המאמץ
העץ ארוקריה
המידות 36=36 ס"מ
הסיום סנדיק סילר+פרנצ' פוליש
קבצים מצורפים
תמונה 1992.jpg
תמונה 1991.jpg
תמונה 1990.jpg
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

יופי של כלי..!!

הודעהעל ידי icemen » 12 אוגוסט 2009, 11:48

עבודה מקצועית ומרהיבה..!
אשמח להחליף איתך סיסם/ ינבוט/פיקוס תמורת ארוקריה לחריטה.. אביחי. 0523297860
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: כד תוצאה סופית

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 12 אוגוסט 2009, 14:53

אני מאוד אוהב את הצורה הסופית, ממש קווים קלאסיים. מה עובי הדופן?
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: כד תוצאה סופית

הודעהעל ידי ykyk » 12 אוגוסט 2009, 15:34

בערך 8 מ" עד 10
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: ֳ«ֳ£ ֳ÷ֳ¥ֳ¶ֳ ֳ₪ ֳ±ֳ¥ֳ´ֳ©ֳ÷

הודעהעל ידי elico » 13 אוגוסט 2009, 00:15

ֳ®ֳ¹ֳ¥ֳ¡ֳ§ ֳ¡ֳ©ֳ¥ֳ÷ֳ¸
ֳ°ֳ²ֳ©ֳ­ ֳ¬ֳ²ֳ©ֳ¯ ֳ¥ֳ²ֳ¹ֳ¥ֳ© ֳ¡ֳ¨ֳ¥ֳ¡ ֳ¨ֳ²ֳ­,
סמל אישי של המשתמש
elico
מנהל פורום
 
הודעות: 339
הצטרף: 22 אפריל 2009, 17:26

אני אוהב את הצבע והמרקם שהתקבלו

הודעהעל ידי eyal g » 13 אוגוסט 2009, 10:25

האם זה הצבע המקורי של העץ או שהפרנץ פוליש נותן את העומק?
אם יש לך תמונה לפני הגימור אני אשמח לראות.

עבודה מרשימה.
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: אני אוהב את הצבע והמרקם שהתקבלו

הודעהעל ידי ykyk » 13 אוגוסט 2009, 20:02

שלום
הפרנצ' פוליש נותן גוון קצת יותר חום צהוב
ביי
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־5 אורחים