דברים שהתרחשו אצלי השבוע
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: דברים שהתרחשו אצלי השבועעבודות יפות מאד, במיוחד אהבתי את משחק הצבעים והקוביות בעציץ או מה שזה.
Re: דברים שהתרחשו אצלי השבועשלום צביקה,
עבודות מקסימות, אני במיוחד אוהב את האגרטל (או גביע?), תן קצת פרטים, סוג העץ, גדלים וכו'. בנוסף אני מעביר לפורום החריטה למרות שהכוונה שלך מוערכת ביותר. משה
Re: ֳ£ֳ¡ֳ¸ֳ©ֳ ֳ¹ֳ₪ֳ÷ֳ¸ֳ§ֳ¹ֳ¥ ֳ ֳ¶ֳ¬ֳ© ֳ₪ֳ¹ֳ¡ֳ¥ֳ²ֳ®ֳ·ֳ±ֳ©ֳ ֳ¡ֳ®ֳ©ֳ¥ֳ§ֳ£,
ֳ¸ֳ®ֳ÷ ֳ¢ֳ©ֳ®ֳ¥ֳ¸ ֳ¢ֳ ֳ®ֳ¹ֳ¥ֳ¡ֳ§ֳ÷.
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||