חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שלום אני חדשה כאן.

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

שלום אני חדשה כאן.

הודעהעל ידי i-pink » 08 אוגוסט 2009, 00:22

שלום אני חדשה כאן.
אני מאוד רוצה להכנס לכל העולם הזה של עיבוד שבבי,
מאוד מושך אותי תחום הכירסום, ואני מחפשת שולחן כירסום (ציר X Y) לכרסום פלטות בגודל A3.



ענבר.
i-pink
סופר משתמש
 
הודעות: 143
הצטרף: 08 אוגוסט 2009, 00:12

Re: שלום אני חדשה כאן.

הודעהעל ידי icemen » 08 אוגוסט 2009, 11:09

ברוכה הבאה.. אנו כאן לא מעבדים שבבים, אלא יוצרים ובונים בעץ להנאתינו..
זכור לי שמישהו ניסה למכור שולחן עם ציר Y-X באתר יד שנייה. נסי שם, בהצלחה..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: שלום אני חדשה כאן.

הודעהעל ידי i-pink » 09 אוגוסט 2009, 00:32

icemen כתב:ברוכה הבאה.. אנו כאן לא מעבדים שבבים, אלא יוצרים ובונים בעץ להנאתינו..
זכור לי שמישהו ניסה למכור שולחן עם ציר Y-X באתר יד שנייה. נסי שם, בהצלחה..!


אני מעוניינת בזה לצורך עיבודים עדינים ומדוייקים בעץ.
חיפשתי באתר YAD2 ולא מצאתי משהו כזה.

אפשר הפניה לחנות לא יקרה או לינק.

ענבר.
i-pink
סופר משתמש
 
הודעות: 143
הצטרף: 08 אוגוסט 2009, 00:12

Re: שלום אני חדשה כאן.

הודעהעל ידי Saba_jackson » 09 אוגוסט 2009, 00:49

אם יש לך ידע בסיסי במכניקה ו/או אלקטרוניקה, תוכלי לבנות את מה שמתואר כאן, אני בניתי דבר דומה ונעזרתי מאד בלינק
בהצלחה

http://www.lirtex.com/he/%D7%A8%D7%95%D ... 7%9E%D7%AA
Saba_jackson
סופר משתמש
 
הודעות: 967
הצטרף: 22 אוקטובר 2007, 01:18

Re: שלום אני חדשה כאן.

הודעהעל ידי ykyk » 11 אוגוסט 2009, 21:22

שלום
תנסי את הלינק הזה אולי זה יעזור לך
ביי



http://mastercam.ncs.co.il/
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים