שלום אני חדשה כאן.
אני מאוד רוצה להכנס לכל העולם הזה של עיבוד שבבי,
מאוד מושך אותי תחום הכירסום, ואני מחפשת שולחן כירסום (ציר X Y) לכרסום פלטות בגודל A3.
ענבר.
שלום אני חדשה כאן.
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
שלום אני חדשה כאן.שלום אני חדשה כאן.
אני מאוד רוצה להכנס לכל העולם הזה של עיבוד שבבי, מאוד מושך אותי תחום הכירסום, ואני מחפשת שולחן כירסום (ציר X Y) לכרסום פלטות בגודל A3. ענבר.
Re: שלום אני חדשה כאן.ברוכה הבאה.. אנו כאן לא מעבדים שבבים, אלא יוצרים ובונים בעץ להנאתינו..
זכור לי שמישהו ניסה למכור שולחן עם ציר Y-X באתר יד שנייה. נסי שם, בהצלחה..!
Re: שלום אני חדשה כאן.
אני מעוניינת בזה לצורך עיבודים עדינים ומדוייקים בעץ. חיפשתי באתר YAD2 ולא מצאתי משהו כזה. אפשר הפניה לחנות לא יקרה או לינק. ענבר.
Re: שלום אני חדשה כאן.אם יש לך ידע בסיסי במכניקה ו/או אלקטרוניקה, תוכלי לבנות את מה שמתואר כאן, אני בניתי דבר דומה ונעזרתי מאד בלינק
בהצלחה http://www.lirtex.com/he/%D7%A8%D7%95%D ... 7%9E%D7%AA
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||