חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מחזיק עטים

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

מחזיק עטים

הודעהעל ידי eyal g » 31 יולי 2009, 19:23

מצרף תמונות של עבודתי היום.
שיפור חד ניכר כתוצאה משיפור ולימוד עניין ההשחזות (מושיק - תודות).
העץ - לא ידוע - שמתי בתמונה האחרונה גזע זהה אם מישהו יצליח לזהות לפי המרקם של הקליפה.
גימור - שמן ואח"כ שעוות דבורים.
עניין הריקון לא "זורם" יכול להיות בגלל המפתח הצר, אבל כשיטה אני לא מצליח לרוקן ולא מצליח להגיע לגימור סביר בתחתית.
לאחר סיום הגימור נפלה לי העבודה מגובה 2 מטר על אדמה עם אבנים. (אני עובד במרפסת). ליטשתי קלות וגימרתי מחדש. לא השקעתי תשומת לב רבה לעניין ורק כשאני רואה את התמונות אני שם לב לפגם שבכך.
קבצים מצורפים
Picture 135.jpg
Picture 137.jpg
Picture 145.jpg
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: מחזיק עטים

הודעהעל ידי Eliko » 31 יולי 2009, 21:20

הכלי עושה את שלו...מחזיק עטים ויפה. נראה לי שמדובר באקליפטוס
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

אני לא חושב בכיוון האקליפטוס מכיוון שהעץ רך יחסית אליו

הודעהעל ידי eyal g » 31 יולי 2009, 21:24

אולי זה כליל החורש? יכול להיות?
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: כלי יפה ושימושי. אקליפטוס בסבירות מאד גבוה.

הודעהעל ידי max63 » 01 אוגוסט 2009, 12:22

תתחדש!
סמל אישי של המשתמש
max63
סופר משתמש
 
הודעות: 500
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 08:54
מיקום: חיפה

תודות. למדתי משהו

הודעהעל ידי eyal g » 01 אוגוסט 2009, 18:01

אלי - כנראה פגעת בול מלכתחילה.
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים

cron