מצרף תמונות של עבודתי היום.
שיפור חד ניכר כתוצאה משיפור ולימוד עניין ההשחזות (מושיק - תודות).
העץ - לא ידוע - שמתי בתמונה האחרונה גזע זהה אם מישהו יצליח לזהות לפי המרקם של הקליפה.
גימור - שמן ואח"כ שעוות דבורים.
עניין הריקון לא "זורם" יכול להיות בגלל המפתח הצר, אבל כשיטה אני לא מצליח לרוקן ולא מצליח להגיע לגימור סביר בתחתית.
לאחר סיום הגימור נפלה לי העבודה מגובה 2 מטר על אדמה עם אבנים. (אני עובד במרפסת). ליטשתי קלות וגימרתי מחדש. לא השקעתי תשומת לב רבה לעניין ורק כשאני רואה את התמונות אני שם לב לפגם שבכך.
