אי למטבח מעץ אלון
שלום, אני חוזר לעניין הנגרות אחרי שנים שלא הייתי בעניין ויפה שיש פורום כזה להתלבטות.עבדתי עד היום רבות עם מייפל וכעת אני רוצה ללכת על אלון.
ושאלותי למי שמכיר או שעשה עבודה רצינית לאחרונה עם עץ כזה.
1. איזה סוגים יש ? ארופאי ו/או לבן ו/או אדום...מה ההבדלים בינהם ? מה יותר קשה ומתאים לבוצ'ר שיבוא מעל ?
2. איזה מחסני עצים מוכרים ? (באזור מרכז, בטווח שבין נתניה לגדרה..)
קיבלתי עצה לפנות ל"מי השרון" בפורום האחר. מי עוד יש ?
3. באיזה עוביים זה מגיע ? (לפי התכנון שלי אני צריך בטווח שבין 9 ס"מ לרגליים (אולי 5 כפול 2...) ועד ל 1.5 - 2 ס"מ ללוחות )
תודה מראש לכל מידע שיסייע
קובי
ושאלותי למי שמכיר או שעשה עבודה רצינית לאחרונה עם עץ כזה.
1. איזה סוגים יש ? ארופאי ו/או לבן ו/או אדום...מה ההבדלים בינהם ? מה יותר קשה ומתאים לבוצ'ר שיבוא מעל ?
2. איזה מחסני עצים מוכרים ? (באזור מרכז, בטווח שבין נתניה לגדרה..)
קיבלתי עצה לפנות ל"מי השרון" בפורום האחר. מי עוד יש ?
3. באיזה עוביים זה מגיע ? (לפי התכנון שלי אני צריך בטווח שבין 9 ס"מ לרגליים (אולי 5 כפול 2...) ועד ל 1.5 - 2 ס"מ ללוחות )
תודה מראש לכל מידע שיסייע
קובי