עמוד 1 מתוך 1
מעמד לשרשראות ותכשיטים

פורסם:
15 אפריל 2008, 20:01
על ידי zigi
לאחר שיאיר הציג את עבודתו שלב אחר שלב, נתבקשתי על ידי מנהל הפורום להעלות עבודה שביצעתי ולהסביר את השלבים. הרעיון לדגם בעצם אינו שלי,
ויסלחו לי בעלי ה"פטנט". אז זהו הנה זה כך.
לגבי הצביעה, אני עומד להוציא מכרז בין פיני לבין מאמון ,מי שיתן את ההצעה הטובה ביותר יזכה. באם לא אתן ליאיר להתאמן בצביעה עד שילמד.
Re: מעמד לשרשראות ותכשיטים

פורסם:
15 אפריל 2008, 20:15
על ידי zigi
יש להתחיל מלמטה , נשמט הצילום של חומר הגלם, הריהו לפניכם
ועוד רעיון

פורסם:
15 אפריל 2008, 21:05
על ידי Yair Feldmann
יפה זיגי, עכשיו נשאר לך רק לקנות את התכשיטים...
הנה עוד רעיון לכן תכשיטים, שעשיתי לפי בקשת הבנות: על מסגרת עץ מתוחה רשת יתושים , שלתוכה ננעצים קרסי העגילים. הבת השנייה כבר ביקשה דגם משופר: בצד החיצוני של המסגרת, מימין ומשמאל, תקעתי (בזווית, לפי מודל זיגי) מקלוני עץ של 6 מ"מ קוטר, ועליהם תולים שרשראות וטבעות.
על הצביעה נדבר פעם אחרת...
Re: ועוד רעיון

פורסם:
16 אפריל 2008, 00:15
על ידי Eliko
זיגי יפה מאוד
הבעיה היא כפי שאמר יאיר לקנות תכשיטים.
לגבי צביעה אם לא תצליח במכרז הראשון אצטרף לשני...
Re: מעמד לשרשראות ותכשיטים שלב ההטבעה

פורסם:
16 אפריל 2008, 07:20
על ידי zigi
שלב הטבעת הלוגו נשמט, הרי הוא לפניכם
Re: מעמד לשרשראות ותכשיטים

פורסם:
18 אפריל 2008, 22:45
על ידי Dganit
זיגי,
כל הכבוד על התיעוד, עבודה יפה.
ראיתי פעם מתקן דומה ששימש לכוסות קפה והעמוד המרכזי היה מענף עבה.
Re: מעמד לשרשראות ותכשיטים שלב ההטבעה

פורסם:
19 אפריל 2008, 10:25
על ידי Haim
אפשר לעשות את זה בכל מיני גדלים - מתקן לספלים , מתקן למעילים , כובעים , סתם בגדים וכו' . הכל שאלה של שיווי משקל .