עמוד 1 מתוך 2

הודעה למתגנבים שאינם כותבים

הודעהפורסם: 23 אוגוסט 2007, 19:43
על ידי yossi
יש עבודות חריטה חדשות.
שווה להתגנב :P

Re: הודעה למתגנבים שאינם כותבים

הודעהפורסם: 23 אוגוסט 2007, 20:26
על ידי Moshe Eshel
יפה מאוד, סיסם הודי? מה גודל הקערה?

מאיפה אתה משיג את העץ? ספר על המחרטה ואיך הגעת לתחביב הזה...

נשמח אם תעלה את התמונות גם לגלריה פה. בנוסף תמיד מומלץ לתת תיאור לתמונה המועלית - עוזר לאנשים להבין, וגם למנוע החיפוש התורן למצוא.

Re: הודעה למתגנבים שאינם כותבים

הודעהפורסם: 23 אוגוסט 2007, 22:28
על ידי maamoon
לא רק יפה מהמם

עבודה יפה, תתחדש. במה השתמשת לגימור?

הודעהפורסם: 26 אוגוסט 2007, 11:16
על ידי max63
עבודה יפה, תתחדש. במה השתמשת לגימור?

Re: עבודה יפה, תתחדש. במה השתמשת לגימור?

הודעהפורסם: 26 אוגוסט 2007, 11:19
על ידי yossi
הגימור סנדינג סילר בלבד. כאשר השיכבנ האחרונה מלוטשת עם צמר פלדה בלבד שמקנה לעץ מראה זגוגי ומגע חלק מאוד

Re: הודעה למתגנבים שאינם כותבים

הודעהפורסם: 26 אוגוסט 2007, 11:23
על ידי yossi
הינה עוד זויות צילום של הקערית

Re: הודעה למתגנבים שאינם כותבים

הודעהפורסם: 26 אוגוסט 2007, 20:02
על ידי pkpk
שלום לחברי הפורום הוותיקים, אני עוקב אחרי הנעשה באתר כבר הרבה מאוד זמן.
מאוד נהנה ולומד המון. אני נגר חובב, ובשנה האחרונה נחשפתי לתחום החריטה בעץ,
ניסיתי ונפגעתי, צרפתי את עבודותי שעשיתי עד היום.

פיני קלימר מחיפה

מפיני לפיני

הודעהפורסם: 27 אוגוסט 2007, 13:31
על ידי Pini Gold
שלום פיני. איפה צירפת את העבודות? אשמח לראותן.
פיני גולד

Re: מפיני לפיני

הודעהפורסם: 27 אוגוסט 2007, 13:54
על ידי yossi
ראשית יוסי לא פיני :P
את יתרת העבודות האחרונות אפשר לראות כאן
http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgC ... d=22746866
וכמובן שישנה הגלריה שלי בתפוז כאן

http://www.tapuz.co.il/Albums/forumAlbu ... 05&g=14222

Re: הודעה למתגנבים שאינם כותבים

הודעהפורסם: 27 אוגוסט 2007, 15:59
על ידי zigi
פיני ברוך העוקב אחרינו, הייתי ממליץ לך לאמץ שם/כינוי אחר, מכיון שיש לנו פיני אחד קבוע כאן, והדבר יכול לגרום לבלבול. מצא כינוי נחמד לטובת הכניסה לכאן ,כדי כאמור לא לגרום לחברה בלבול מיותר. סליחה ותודה על הרצון הטוב.