חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מבוקש: שם אתר וסלוגן חדש....

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מבוקש: שם אתר וסלוגן חדש....

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 22 אוגוסט 2007, 18:08

החברים מתבקשים להציע הצעות, לשם אתר וסלוגן חדשים.
אפשר גם להציע לוגו (נא לשמור על זכויות יוצרים)
ואם מישהו יכול להציע סכמת צבעים ספציפית - גם יבורך

הצבעה תתבצע בעזרת משאל שיכלול את ההצעות השונות, ההצבעה תיספר רק למשתמשים רשומים...

הסלוגן והשם יש עדיפות שישאפו לתאר את האתר כעוסק באומנות העץ על כל סוגיה - לאו דוקא נגרות (למרות שאם השם יהיה מוצלח בכיוון הזה אז אין בעיה)...
נערך לאחרונה על ידי Moshe Eshel בתאריך 19 ספטמבר 2007, 18:07, נערך פעם אחת בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

הטרמיטים

הודעהעל ידי maamoon » 24 אוגוסט 2007, 12:02

בכלל שאנו אוכלי עץ
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

עץ הדעת

הודעהעל ידי Yair Feldmann » 24 אוגוסט 2007, 22:24

עץ הדעת - גם עץ, גם דעת
סמל אישי של המשתמש
Yair Feldmann
סופר משתמש
 
הודעות: 1335
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
מיקום: רעננה

הצעת ש&

הודעהעל ידי iavihay » 24 אוגוסט 2007, 23:16

עץ- זה אנ"י .. (אני- ר"ת של אתר נגרות ישראלי..)
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

גוש עציון,עצטרובל,הטוב הרע והמכוער,maximax,רוטרבול,

הודעהעל ידי moshik » 25 אוגוסט 2007, 02:42

גוש עציון- גוש עץ מציון
maximax- הוקרה למקס
רוטרבול-מ rollerball
נערך לאחרונה על ידי moshik בתאריך 25 אוגוסט 2007, 13:23, נערך 2 פעמים בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: מבוקש: שם אתר וסלוגן חדש....

הודעהעל ידי Pini Gold » 25 אוגוסט 2007, 04:21

בול עץ, חרשי עץ, המשבבים, שיהיה רק טוב.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: מבוקש: שם אתר וסלוגן חדש....

הודעהעל ידי harel » 25 אוגוסט 2007, 23:47

לא הייתי משנה דבר מלבד הוספת המילה חובבי...."אתר חובבי הנגרות הישראלי" או לחילופין "קהילת חובבי הנגרות הישראלית"
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: מבוקש: שם אתר וסלוגן חדש....

הודעהעל ידי yossi » 26 אוגוסט 2007, 08:15

גם אני חושב כמוך
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: מבוקש: שם אתר וסלוגן חדש....

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 26 אוגוסט 2007, 08:25

אין ספק שזה הרבה יותר טוב ממה שיש כרגע.
בא נחכה עוד שבועיים, ונראה אם יש שמות יותר טובים (אם בכלל) אם לא - זה יהיה השם, אם כן נעשה משאל קצר והמנצח יבחר.

עכשיו אני צריך ללכת לארוז לחדר לידה ...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים