קיצור תולדות הפורום
בראשית ברא אלוהים את פורום וואלה והעמיד בראשו את מקס המיתולוגי.
ויצעקו בני ישראל מאוד. זה אומר: אין כאן מנגנון חיפוש. זה אומר: כל חמש דקות איזה נודניק שואל איפה יש קורס נגרות, במקום שהידע ירוכז במקום נגיש. זה אומר: יש לי קבצי סקצ'אפ מעניינים לחלוק איתכם, אבל וואלה תקוע עם קבצי וורד ו-PDF בלבד. ולכולם משיב מקס: הכירותי בסבלותיכם, אבל מה לעשות, כאלה הם אנשי וואלה וקצרה ידי.
אמרו בני ישראל: נלך ונקים לנו פורום אחר.
הלך יוסי איש עתלית והקים את הקומונה: נחמדה, אבל לא כל כך התפתחה, והחברים גם אם קוראים אותה בגניבה, לא כותבים בה (למעט זה האיסמן).
הלך משה איש גמזו, מחורטי האשלים, ואמר: הבה נקים אתר שיהיה בו הכל: גם פורום קלאסי, גם מאמרים, גם קישורים לבתי עסק. רוצה - תיכנס רק לפורום. רוצה מידע עסקי - תיכנס לקישורים. רוצה הרחבות - לך למאמרים. והוסיף לכך משה יכולות רבות של אחסון קבצים מסוגים שונים, מסרים אישיים, מנגנון חיפוש, שליחת מייל איש לרעהו, רישום של מספר התגובות והצפיות וגם אפשרות לנחפזים בינינו לקרוא רק את ההודעות החדשות.
אמר מקס, האיש שהוביל את אתרו במשך 40 שנה, בגוברו על רגשי האבהות שלו: רואה אני את הפלטפורמה החדשה, הבה ניתן לה צ'אנס, ובינתיים לא נזרוק את הישן מפני החדש.
אמרו חברי מפלגת השמרנים, אנשים ראויים אחד אחד, שבאופן אנושי מאוד קשה להם לקבל חידושים: אהבנו את וואלה - מה לנו מאגר מידע? מה לנו צבעים בהירים מדי? מה לנו בתי עסק לאלומיניום במקום השיח האנושי-פורומי? והיה משה שומע את כל הדברים ועושה לילותיו כימים כדי לתקן ולשפר, לענות לכל שאלה ומשאלה - ובאמת, הוציא מתחת ידיו אתר לתפארת (עם כל מחלות הילדות והצעות של הדודים - אבל לפחות עם רופא צמוד!).
קמו השמרנים, מושיק איש זכרון ויוסי העתליתאי ואמרו: חסר חום! ואם פה חם - שם בוער, ויתכלה תוך זמן.
ואני הקט אומר: הימים האלה הם הימים הקובעים. אם יבינו החברים שלא מטילים עליהם שום משימה ומטלה, ושהם יכולים ליהנות בלי כל התחייבות גם מן הפורום, וגם ממאגר המידע, וגם מהמסרים האישיים וגם וגם וגם; ואם יבינו החברים שכוחו של הפורום הוא בחיותו: במספר הכניסות אליו, בתגובות, בחומר שהוא מכסה, בערכים המוספים שלו; ושטכנולוגיה אינה עומדת בסתירה לחום ולקשרים אישיים ואנושיים - אלא להיפך: היא רק מסייעת להם! ואם יבינו החברים שעל ידי "תיקון תוך כדי תנועה" נגיע למוצר עוד הרבה יותר טוב - יהיה יופי וכיף!
גילוי נאות: אין לי, לא היו לי וכנראה גם לא יהיו לי אחוזים או מניות באתר nagaroot.com
ויצעקו בני ישראל מאוד. זה אומר: אין כאן מנגנון חיפוש. זה אומר: כל חמש דקות איזה נודניק שואל איפה יש קורס נגרות, במקום שהידע ירוכז במקום נגיש. זה אומר: יש לי קבצי סקצ'אפ מעניינים לחלוק איתכם, אבל וואלה תקוע עם קבצי וורד ו-PDF בלבד. ולכולם משיב מקס: הכירותי בסבלותיכם, אבל מה לעשות, כאלה הם אנשי וואלה וקצרה ידי.
אמרו בני ישראל: נלך ונקים לנו פורום אחר.
הלך יוסי איש עתלית והקים את הקומונה: נחמדה, אבל לא כל כך התפתחה, והחברים גם אם קוראים אותה בגניבה, לא כותבים בה (למעט זה האיסמן).
הלך משה איש גמזו, מחורטי האשלים, ואמר: הבה נקים אתר שיהיה בו הכל: גם פורום קלאסי, גם מאמרים, גם קישורים לבתי עסק. רוצה - תיכנס רק לפורום. רוצה מידע עסקי - תיכנס לקישורים. רוצה הרחבות - לך למאמרים. והוסיף לכך משה יכולות רבות של אחסון קבצים מסוגים שונים, מסרים אישיים, מנגנון חיפוש, שליחת מייל איש לרעהו, רישום של מספר התגובות והצפיות וגם אפשרות לנחפזים בינינו לקרוא רק את ההודעות החדשות.
אמר מקס, האיש שהוביל את אתרו במשך 40 שנה, בגוברו על רגשי האבהות שלו: רואה אני את הפלטפורמה החדשה, הבה ניתן לה צ'אנס, ובינתיים לא נזרוק את הישן מפני החדש.
אמרו חברי מפלגת השמרנים, אנשים ראויים אחד אחד, שבאופן אנושי מאוד קשה להם לקבל חידושים: אהבנו את וואלה - מה לנו מאגר מידע? מה לנו צבעים בהירים מדי? מה לנו בתי עסק לאלומיניום במקום השיח האנושי-פורומי? והיה משה שומע את כל הדברים ועושה לילותיו כימים כדי לתקן ולשפר, לענות לכל שאלה ומשאלה - ובאמת, הוציא מתחת ידיו אתר לתפארת (עם כל מחלות הילדות והצעות של הדודים - אבל לפחות עם רופא צמוד!).
קמו השמרנים, מושיק איש זכרון ויוסי העתליתאי ואמרו: חסר חום! ואם פה חם - שם בוער, ויתכלה תוך זמן.
ואני הקט אומר: הימים האלה הם הימים הקובעים. אם יבינו החברים שלא מטילים עליהם שום משימה ומטלה, ושהם יכולים ליהנות בלי כל התחייבות גם מן הפורום, וגם ממאגר המידע, וגם מהמסרים האישיים וגם וגם וגם; ואם יבינו החברים שכוחו של הפורום הוא בחיותו: במספר הכניסות אליו, בתגובות, בחומר שהוא מכסה, בערכים המוספים שלו; ושטכנולוגיה אינה עומדת בסתירה לחום ולקשרים אישיים ואנושיים - אלא להיפך: היא רק מסייעת להם! ואם יבינו החברים שעל ידי "תיקון תוך כדי תנועה" נגיע למוצר עוד הרבה יותר טוב - יהיה יופי וכיף!
גילוי נאות: אין לי, לא היו לי וכנראה גם לא יהיו לי אחוזים או מניות באתר nagaroot.com