עמוד 1 מתוך 1

כדאי ליידע את העוברים לממשק החדש ש...

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2007, 12:00
על ידי kobi simchi
צריך כנראה לעשות הרשמה מחדש.
לפחות אני הצטרכתי.

Re: כדאי ליידע את העוברים לממשק החדש ש...

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2007, 15:18
על ידי el1911
כנ"ל אצלי ונאלצץי להרשם מחדש ועם טעות בשם משתמש

אני לא חושב שצריך הרשמה מחדש

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2007, 19:00
על ידי maamoon
BODY