עמוד 1 מתוך 2
מחזור אשפה

פורסם:
17 פברואר 2008, 16:13
על ידי Saba_jackson
מה ניתן לעשות ממה שמופיע בתצלום?
כל דופן עשוייה מלוח אחד רחב בעובי של כ 16 מ"מ
הלוחות מחוברים בסיכות U.
רעיונות בבקשה...
Re: מחזור אשפה

פורסם:
17 פברואר 2008, 17:07
על ידי Eliko
שמור לי אצור קופסה למטחנת קפה...
Re: מחזור אשפה

פורסם:
17 פברואר 2008, 19:49
על ידי harel
ישראל.. לא יפה להתעלל בילדים...
בני בן ה-5 היה אומר: "מה מצאתי ולא ידעתי..." (רצוי בטון ילדותי, מתגרה ולחזור על המשפט כמה שיותר)
Re: מחזור אשפה

פורסם:
17 פברואר 2008, 19:49
על ידי zigi
ישראל, תשלח אלי , לא יעלה לך משלוח ....... ניתן לבנות קופסאות שונות לבית ולמטבח
Re: מחזור אשפה

פורסם:
17 פברואר 2008, 20:33
על ידי Pini Gold
לא יתכן שלא תעשה בו משהו מועיל. סתם לתת אותו לא נחשב.
הנה מספר דוגמאות שימושיות וקלות לביצוע.
לפעמים צריך לצאת מהקופסא

פורסם:
18 פברואר 2008, 01:21
על ידי Saba_jackson
תודה על הרעיונות!
בינתיים אנחנו מתכוננים לשלג...
ה"פרוייקט" שרף 2 לוחות, כך שנשארו עוד.
Re: לפעמים צריך לצאת מהקופסא

פורסם:
18 פברואר 2008, 04:07
על ידי harel
ידעתי שאתה לא באמת מחפש רעיונות....חחחחחח
רק ספר לנו... רח' החרושת 8 באיזו עיר מגיעים משלוחים כאלה?
Re: לפעמים צריך לצאת מהקופסא

פורסם:
18 פברואר 2008, 04:43
על ידי Eliko
אודי
רעננה...
Re: לפעמים צריך לצאת מהקופסא

פורסם:
18 פברואר 2008, 07:22
על ידי Saba_jackson
פיני, עזרת לי! מה שנשאר הולך להיות כנראה קופסא, הבעייה שבפירוק, עדין ככל שיהיה, הלוחות נוטים להשבר לאורך הסיבים..
הראל, גשש בלש.... התקבלת! נכון, היו לי רעיונות אחרים, אבל הצורך המבצעי לשרוד את סופת השלגים המתקרבת, גרם לשינוי בתכניות.
אליקו, דוקא בכפר סבא... אתם מוזמנים, אבל איני יודע מתי נוחת הארגז הבא...