עמוד 1 מתוך 1
Re: דחיית הסיור שנועד למחר

פורסם:
07 פברואר 2008, 12:27
על ידי Saba_jackson
תודה תודה!
14 במרץ, אצטרף בשמחה!
Re: דחיית הסיור שנועד למחר

פורסם:
07 פברואר 2008, 13:46
על ידי itsikcohen57
אהלן יהודה, גם אני אשמח להצטרף לסיור באמצע מרץ.
תודה, איציק כהן.
Re: דחיית הסיור שנועד למחר

פורסם:
07 פברואר 2008, 15:45
על ידי zigi
14 למרץ. שבוע לפני פורים, תביאו אזני המן!!!
Re: דחיית הסיור שנועד למחר

פורסם:
07 פברואר 2008, 16:39
על ידי lavi.r
תודה, גם לי זה טוב, כי עכשיו יש לי מבחנים.
במרץ - בעז"ה אני אבוא, לפחות לחצי מהסיור.
Re: דחיית הסיור שנועד למחר

פורסם:
07 פברואר 2008, 17:00
על ידי Eliko
אגיע גם אגיע...