עמוד 1 מתוך 2

Re: התנסות חדשה בעבודה עם עץ

הודעהפורסם: 03 פברואר 2008, 16:49
על ידי DADAS
יפה מאוד . כל הכבוד.

Re: התנסות חדשה בעבודה עם עץ

הודעהפורסם: 03 פברואר 2008, 18:13
על ידי Haim
אין על עבודה עם דיסק !

עם איזה פלטות השתמשת ?
אני משתמש לצורך הפיסול בפלטה כזו כשהניירות מונחים אחד על השני (שכחתי את השם) , ויש לי ניירות ליטוש ברמות שונות לברזל שאיתן אני מחליק את העץ .

חיסרון אחד - המון המון המון אבק וחובה לשים מסיכה על הפה , האף והעיניים .

Re: התנסות חדשה בעבודה עם עץ

הודעהפורסם: 05 פברואר 2008, 21:36
על ידי Haim
יהודה תצלם את הפלטה של הדיסק .
אני משתמש בפלטות אחרות ממה שאני רואה אצלך .

Re: התנסות חדשה בעבודה עם עץ

הודעהפורסם: 06 פברואר 2008, 20:40
על ידי Eliko
חיים תבדוק באתר הזה :
http://www.arbortech.com.au/view/woodwo ... 0412135335

Re:חיים לבקשתך

הודעהפורסם: 07 פברואר 2008, 00:08
על ידי Raviv
יהודה,עבודות יפות.
איפה ניתן לרכוש את הציוד הנ"ל בארץ?