Re: התנסות חדשה בעבודה עם עץ

פורסם:
03 פברואר 2008, 18:13
על ידי Haim
אין על עבודה עם דיסק !
עם איזה פלטות השתמשת ?
אני משתמש לצורך הפיסול בפלטה כזו כשהניירות מונחים אחד על השני (שכחתי את השם) , ויש לי ניירות ליטוש ברמות שונות לברזל שאיתן אני מחליק את העץ .
חיסרון אחד - המון המון המון אבק וחובה לשים מסיכה על הפה , האף והעיניים .
Re: התנסות חדשה בעבודה עם עץ

פורסם:
05 פברואר 2008, 21:36
על ידי Haim
יהודה תצלם את הפלטה של הדיסק .
אני משתמש בפלטות אחרות ממה שאני רואה אצלך .
Re:חיים לבקשתך

פורסם:
07 פברואר 2008, 00:08
על ידי Raviv
יהודה,עבודות יפות.
איפה ניתן לרכוש את הציוד הנ"ל בארץ?