ברוכים הנמצאים (ושאלה על פקקי עץ)
שלום, כיף להצטרף. יש לי שאלות שבטח תוכלו לעזור לי בהן:
אני בונה שולחן פשוט לגינה ועובד עם הוראות של אתר homeaid.
ברוב החיבורים בשולחן אומרים לקדוח חורי הכנה של 4 מ"מ ולהרחיב אותם בחלק העליון ל6 מ"מ ואחרי זה בגימורים לסגור עם פקקים.
השאלות הן: האם יש מקדח שבעזרתו ניתן "לנסר" פקקי עץ בקוטר 6מ"מ - מצאתי בחיפושים באינטרנט ובחנויות רק של 8 מ"מ ומעלה. אם יש אז של איזה חברה? איפה קונים?
שאלה שנייה: אם חורי ההכנה הם של 4 מ"מ משמע שהברגים צריכים להיות רחבים יותר כלומר 5 מ"מ, האם אני צודק? ע"פ התוכניות באתר גם חורי ההכנה וגם הברגים באותו קוטר - 4 מ"מ. זו נראה לי טעות.
תודה על העזרה ומתנצל אם השאלות חובבניות מדי..
אני בונה שולחן פשוט לגינה ועובד עם הוראות של אתר homeaid.
ברוב החיבורים בשולחן אומרים לקדוח חורי הכנה של 4 מ"מ ולהרחיב אותם בחלק העליון ל6 מ"מ ואחרי זה בגימורים לסגור עם פקקים.
השאלות הן: האם יש מקדח שבעזרתו ניתן "לנסר" פקקי עץ בקוטר 6מ"מ - מצאתי בחיפושים באינטרנט ובחנויות רק של 8 מ"מ ומעלה. אם יש אז של איזה חברה? איפה קונים?
שאלה שנייה: אם חורי ההכנה הם של 4 מ"מ משמע שהברגים צריכים להיות רחבים יותר כלומר 5 מ"מ, האם אני צודק? ע"פ התוכניות באתר גם חורי ההכנה וגם הברגים באותו קוטר - 4 מ"מ. זו נראה לי טעות.
תודה על העזרה ומתנצל אם השאלות חובבניות מדי..