עמוד 1 מתוך 1

התייעצות

הודעהפורסם: 20 ינואר 2008, 22:26
על ידי dar71
מעוניין לקנות מקדחת עמוד נאמר לי שהמנועים במקדחות הזולות (אלה הרלוונטיות אלי) גם של einhel גם של rexton עובדים על רצועות ולא על גיר כמו במקדחה רגילה ולכן המנוע חלש.
יש לי מקדחה אחת מיותרת שקיבלתי במתנה ולכן קיימת אופציה לקנות רק מתקן אבל מנסיוני הם לא מדוייקים ...כל הארה הערה תתקבל בברכה...

Re: התייעצות

הודעהפורסם: 20 ינואר 2008, 23:18
על ידי yossi
מי סיפר לך את השטויות האלו?
חוזר המנוע לא נקבע ע"י הרצועות ולמקדחת הרקסון יש די כח לביצוע 100% של המשימות להן היא נדרשת.
גם מקדחות יקרות יותר עובדות עם רצועות