עמוד 1 מתוך 1

הרבה יותר נחמד

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2007, 11:55
על ידי kobi simchi
רק שמישהו יודיע למאמון ולשאר החברים.
לי אישית היתה בעיה עם התצורה הנוכחית.הצטרכתי לבצע רישום מחדש.