רק שמישהו יודיע למאמון ולשאר החברים.
לי אישית היתה בעיה עם התצורה הנוכחית.הצטרכתי לבצע רישום מחדש.
הרבה יותר נחמד
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
הרבה יותר נחמדרק שמישהו יודיע למאמון ולשאר החברים.
לי אישית היתה בעיה עם התצורה הנוכחית.הצטרכתי לבצע רישום מחדש. תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־5 אורחים | |||||