מחפש נגריה באזור המרכז שתהיה מוכנה להעסיק אותי יום בשבוע - ללא עלות כספית מבחינתם כמעט (פחות מ- 10 ש"ח , עשרה שקלים ליום עבודה!!!!!) , ותמורה נוספת לא כספית. הסדר ביזארי משהו...
מכל מקום, אם אתם מכירים, או נכנסים לנגריה איזושהיא - אם תוכלו לשאול אותם- האם זה מעניין רלוונטי מבחינתם - ולקשר ביננו - דרך כאן או טלפונית.
תודה בר
ראו הוזהרתם - אם לא אמצא מקום לשחק - אני עלול להתעלק על הנגריות שלכם חברי היקרים - אז שתפו פעולה וחשבו עלי.
כבר שכחתי איך מריח עץ...
