חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

[color=red][size=18]הזהרה[/size][/color]

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

[color=red][size=18]הזהרה[/size][/color]

הודעהעל ידי bar tal » 20 אוגוסט 2007, 00:24

מחפש נגריה באזור המרכז שתהיה מוכנה להעסיק אותי יום בשבוע - ללא עלות כספית מבחינתם כמעט (פחות מ- 10 ש"ח , עשרה שקלים ליום עבודה!!!!!) , ותמורה נוספת לא כספית. הסדר ביזארי משהו...
מכל מקום, אם אתם מכירים, או נכנסים לנגריה איזושהיא - אם תוכלו לשאול אותם- האם זה מעניין רלוונטי מבחינתם - ולקשר ביננו - דרך כאן או טלפונית.



תודה בר


ראו הוזהרתם - אם לא אמצא מקום לשחק - אני עלול להתעלק על הנגריות שלכם חברי היקרים - אז שתפו פעולה וחשבו עלי.

כבר שכחתי איך מריח עץ...
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ואורח אחד

cron