עמוד 1 מתוך 1

למה אי אפשר להיכנס לפורום צביעה?

הודעהפורסם: 19 אוגוסט 2007, 23:36
על ידי kobi simchi
מתקבלת ההודעה שהכניסה היא למנהלים בלבד.......

Re: למה אי אפשר להיכנס לפורום צביעה?

הודעהפורסם: 19 אוגוסט 2007, 23:47
על ידי Moshe Eshel
תודה על תשומת הלב, כנראה ששיניתי בטעות...

עכשיו אפשר לגשת.