עמוד 1 מתוך 1
אני לא מבין......נוטשים את הפורום בוואלה?

פורסם:
19 אוגוסט 2007, 23:30
על ידי kobi simchi
תיידעו אותי.איבדתי כיוון בנושא זה.
Re: אני לא מבין......נוטשים את הפורום בוואלה?

פורסם:
19 אוגוסט 2007, 23:44
על ידי bar tal
כן, אם הבנתי נכון
הכוונה היא שהפעילות כולה תעבור לכאן (וזה יקח זמן - כיון שמשתמשים מזדמנים לא מכירים את האתר החדש עדיין)
בר
Re: אני לא מבין......נוטשים את הפורום בוואלה?

פורסם:
20 אוגוסט 2007, 15:32
על ידי kobi simchi
נראה לי שגם אתה לא כ"כ בטוח.....
צודק הייתי בחו"ל איזה חודש - אז הפסדתי את התהליך/דיון ב

פורסם:
20 אוגוסט 2007, 22:35
על ידי bar tal