חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מיטות

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מיטות

הודעהעל ידי harel » 18 אוגוסט 2007, 16:46

כמו שיאיר הציע בצדק להתחיל להעלות תוכן במקום בלה-בלה אז הנה המיטות שאני עובד עליהן עכשיו והן בשלב לפני צבע.
המיטה הראשונה בצורת מכונית מירוץ והיא מבוססת על תוכנית שקניתי ברשת אך נעשו בה שינויים והתאמות למידות של מזרונים בארץ כמו גם שהשתמשתי בבסיס למזרון מאורן והמיטה מתפרקת שלא כמו בתוכנית המקורית
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

זוית נוספת

הודעהעל ידי harel » 18 אוגוסט 2007, 16:47

מאחור
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

מיטה גבוהה בצורת טירה

הודעהעל ידי harel » 18 אוגוסט 2007, 16:51

פה לא היתה תוכנית והיה הרבה יותר מורכב... קונסטרוקציית אורן מצופה MDF שגם פה הכל מתפרק שני הארונות נפרדים ומשטח השכיבה מעליהם גם הוא מתפרק ל- 4 כנפיים.
קבצים מצורפים
11.JPG
מיטה טירה
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

זוית נוספת לטירה

הודעהעל ידי harel » 18 אוגוסט 2007, 16:53

מקווה לסיים השבוע ולהראות תמונות של הפרוייקט מוגמר.
הערות/הארות יתקבלו בחפץ לב.
קבצים מצורפים
12.JPG
מיטה טירה 2
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

זו אומנות

הודעהעל ידי maamoon » 18 אוגוסט 2007, 19:04

זו אומנות לאמונתה
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: זוית נוספת לטירה

הודעהעל ידי iavihay » 18 אוגוסט 2007, 20:03

יופי של עבודה הראל, כל העסק מתחיל לקבל צורה נאה.. מחכה לצבע.. בהצלחה בהמשך..
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

מי זה EYAL G אודי התחבר בניק HAREL

הודעהעל ידי el1911 » 18 אוגוסט 2007, 21:30

תקלה באתר או יד נעלמה??????????????
el1911
משתמש ותיק
 
הודעות: 28
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 15:12

Re: מי זה EYAL G אודי התחבר בניק HAREL

הודעהעל ידי iavihay » 18 אוגוסט 2007, 23:17

רק הוא יכול לשנות את הכינוי שלו..
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: מי זה EYAL G אודי התחבר בניק HAREL

הודעהעל ידי Vintage » 18 אוגוסט 2007, 23:43

תקלה באתר, זה קרה גם לי.
סמל אישי של המשתמש
Vintage
 
הודעות: 14
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:49

Re: זוית נוספת לטירה

הודעהעל ידי kobi simchi » 19 אוגוסט 2007, 14:23

מלאכת מחשבת ומעשה ידי אומן!!!!!!!!
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
סמל אישי של המשתמש
kobi simchi
משתמש ותיק
 
הודעות: 67
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 11:53
מיקום: גליל מערבי

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־14 אורחים