עמוד 1 מתוך 1

אני רק שאלה

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 11:18
על ידי moshik
יש לי שתי שאלות:
1. אני מנסה להעלות קובץ PDF שגודלו עפ"י הכתוב במאפיינים של
הקובץ הוא 1.4 מב אני מקבל הודעה שיש מגבלה של 2 מב ולכן
לא ניתן להעלות את הקובץ.
2.יש לי מנוי אינטרנטי ל fine woodworking
ישנם קבצי PDF שבהם יש אפשרות לשמור את הקובץ או לשלוח אותו
לחבר, האם ניתן לצרף קבצים אלה למאגר הקבצים?

תודה

Re: אני רק שאלה

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 15:19
על ידי max63
מושיק, כמנוי ותיק לחוברת המודפסת וכמתלבט במנוי הוירטואלי
האם תוכל לכתוב כמה מילים על כדאיותו, נוחותו ובכלל - כמה זמן
אתה מנוי עליו? מרוצה? יש תרומה מעבר לחוברת הרגילה?
תודה!
מקס
[לא מנהל הפורום הזה]

מנוי ל fine woodworking

הודעהפורסם: 19 אוגוסט 2007, 19:40
על ידי moshik
מקס ידידי
במחיר יחסית שולי (עד כמה שאני זוכר משהו כמו 30$ לשנה)
אתה מקבל גישה למאגר עצום של מידע.
מאגר המידע מוגש בצורה טבה מאד גם מלל גם שרטוטים
והרבה וידיאו
זה טוב יותר מהחוברת בגלל שאתה ניגש מיד למידע
ולא צריך לחפש בערימת החוברות
יש לי מנוי חוברת ל woodworing journal
ואני יכול לאמר שכמעט בכל המקרים לא חזרתי אל החוברות.
בכל נושא שאני צריך מידע אני ניגש לאתר ומוצא תמיד את מה שאני צריך
בכל התחומים.
אני מאד בעד

Re: מנוי ל fine woodworking

הודעהפורסם: 19 אוגוסט 2007, 20:07
על ידי Moshe Eshel
אני קניתי מנוי גם וגם...

למרות שאני בענף המחשבים ופחות או יותר חי מול המחשב, עדיין הרבה יותר נוח לי לקרוא מנייר (מה גם שבתור דתי, זו האופציה היחידה שלי לקריאה בשבת 8) )

לגבי המנוי הדיגיטלי, מכיוון שיש הנחה משמעותית למנויי העיתון, קניתי גם אותו... לאור העומס הרב עלי לאחרונה כמעט לא יוצא לי לקרוא שם... אבל מהקצת הוא מאוד נחמד ויש שמה כל מיני תוספות נוספות שעוד לא יצא לי לבדוק. מגזין נחמד מאוד, שגורם לבלוטות שלי לעוד שעות נוספות.

עוד מגזין מומלץ למדי הוא פופיולר וודוורקינג popular woodworking
שמציע את עצמו לכירה גם במהדורת CD שיוצאת קצת יותר מאוחר מהמגזין אבל זולה משמעותית...

מצויין אבל מה עם השאלות שלי?

הודעהפורסם: 19 אוגוסט 2007, 20:22
על ידי moshik
יש בהודעה הראשונה שתי שאלות אליך
אשמח אם תתן דעתך

Re: אני רק שאלה

הודעהפורסם: 19 אוגוסט 2007, 20:28
על ידי Moshe Eshel
מושיק שלום

לשאלתך הראשונה, אני לא יודע למה, אני אבדוק את העניין - מצטער שיש חוסר התאמה בין ההכרזות למציאות, אני חושב שזה נעוץ באיזה הגדרה פנימית יותר בשרת.

לשאלתך השניה, לא קראתי את זכויות היוצרים המדויקות אך ממה שזכור לי השליחה באימייל היא של הלינק לעמוד הגישה למאמר - שהוא עצמו חסום למי שלא שילם... משמע שאסור - אבל אני אסתכל יותר לעומק שם למרות שאני לא מאמין שאני טועה בעניין (עדכון: אסור - כתוב בפירוש בתחתית כל עמוד במאמרים*). - לצערי כמובן - מדובר במאמרים איכותיים במיוחד.

השליחה במייל שולחת את הקובץ במלואו - לא לינק

הודעהפורסם: 20 אוגוסט 2007, 00:10
על ידי moshik
אפשר לבטל את החיוב לרשום תוכן?

Re: השליחה במייל שולחת את הקובץ במלואו - לא לינק

הודעהפורסם: 20 אוגוסט 2007, 00:33
על ידי Moshe Eshel
אני אסתכל אם זה אפשרי, לא בטוח... אבל אני אבדוק.

לגבי גודל הקבצים להעלאה, אשמח אם תנסה שוב עכשיו, עשיתי שינוי שאני מקווה שיפתור את הבעיה