חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

סכין סימון

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

סכין סימון

הודעהעל ידי javali » 13 אוגוסט 2007, 00:06

לפני שנתיים קיבלתי דוגמית של Australian Rosewood. עברתי עליה עם מקצוע, הרחתי את השבבים, ומאחר ולא היה לי מה לעשות איתה הנחתי אותה בצד. כך היא שכבה לה שנתיים.
אתמול שמעתי קולות מערימת העצים שלי אומרים לי שאני זקוק לסכין סימון חדש. חיפוש קל העלה את פיסת העץ הנ"ל. אז, זהו, הייתה לי ההזדמנות לעבוד עם ה-spoke shave של Mujingfang, לחסם ברזל, ולמלא את חדר העבודה בשבבים בריח מושק.

הלהב ממסור ישן. כדי לחבר לידית ניסרתי חריץ בידית, הכנסתי את הלהב, קדחתי שני חורים ובהם דפקתי מסמרים. ניסרתי את החלק העודף של המסמרים, והכתי בקצווץ עם punch כדי שייתרחבו קצת ולא ירצו לצאת. הגימור שמן דני.

תמונה

שרק לא יגידו שאני לא מעביר את החלק שלי מהפורום הקודם...
סמל אישי של המשתמש
javali
סופר משתמש
 
הודעות: 222
הצטרף: 14 אוגוסט 2007, 11:59
מיקום: אדלייד, אוסטרליה

Re: סכין סימון

הודעהעל ידי kobi simchi » 13 אוגוסט 2007, 11:56

כנראה יש לך הרבה זמן פנוי...... :D
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
סמל אישי של המשתמש
kobi simchi
משתמש ותיק
 
הודעות: 67
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 11:53
מיקום: גליל מערבי


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־10 אורחים

cron