חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שרות ואחראיות של יבואנים/משווקים פירזולים שונים

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

שרות ואחראיות של יבואנים/משווקים פירזולים שונים

הודעהעל ידי Alex Milch » 08 מאי 2012, 19:17

באחד השירשורים הבעתי מורת רוח על רמת השרות של חברת "בלורן" שבין היתר מיבאת לארץ את מוצרי חברת "BLUM".
ברצוני לציין שאין לי שום קשר אישי או עיסקי אם אף יבואן/משווק והן אינני בא להשמיץ או להלל את מי מהם או מוצריהם. רובם ככולם של הנציגים הגדולים והידועים בארץ משווקים מוצרים באיכות גבוהה.ההבדל הוא במתן השירות לקטנים כלגדולים, לכן, איש כישר בעיניו יעשה!

מיקרה שקרה לנגר בנושא תקלה עם מגירות של ארונות מטבח:

נקבעה פגישה בין הנגר ונציג "בלורן" בבית הלקוח. לאחר בדיקה, הוזמן הנגר לבוא לקחת מגירות חדשות ולחזור להתקינן.

דעות שליליות על שרות חברת "בלורן" בהשווא לחברות בכירות אחרות,ניתן לקרוא לרוב בפורום "עיצוב פנים" של פורטל תפוז.

מיקרה שקרה לי באופן אישי:

1. מטבח שכלל 21 מגירות. לאחר כשנה וחצי, התקשר הלקוח שאחת המגירות "מגמגמת". הגעתי אליו, נסיתי לסדר, כעבור חודש קבלתי טלפון נוסף.
התקשרתי לספק הפירזול שלי להתיעץ מה ניתן לעשות? הענין נגמר בכך שכשבועים אחר-כך צלצל אלי הלקוח והודיע לי כי היה אצלו טכנאי של חברת "דומיסיל", לא שאל ולא אמר דבר, החליף את כל 21 המגירות.
2. לפני חודשים אחדים שברתי בשוגג חלק פלסטיק במסילה יקרה מסוג "טנדם".
ניגשתי לספק הפירזול שלי לבדוק האם יש חלקי חילוף. כנראה שזה היה יום המזל שלי כי היה במקום נציג אזורי של "דומיסיל". שמע את פניתי לבעל העסק, תלש מידי את המסילה ופנה לבעלים: תן לו זוג חדש על חשבוני.

אלה חלק מן המיקרים הידועים לי ואינם באים להכליל או לציין תופעה לא נעימה גורפת.

ראוי לציין כי אף אחת מן החברות אינה התנערה מאחראיות, אך היה הבדל בתגובה.

מתן, טוב לשמוע שיש כאלה שזוכים לשרות משביע רצון מ"בלורן".
אני משתמש בפירזול של "BLUM" בצימצום רב ורק כאשר אני מוכרח.
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google Adsense [Bot] ו־58 אורחים