עמוד 1 מתוך 1

אומנות ואמנות בעץ, וכל השאר..

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 10:55
על ידי iavihay
"אומנות" היא מקצועיות נטו. ו"אומן" הינו איש מקצוע מעולה בתחומו.. להבדיל מ"אמן" שבו לוקח האיש את עבודתו למקומות אחרים.. לרעיונות שונים, מוזרים, נפלאים וכ"ו..אמן לאו דווקא מחפש את הסימטריות בעבודתו..או את ההיגיון, או את מה שמקובל..והתוצר הינו פרי רוחו ועל פי יד הדמיון הטובה עליו..
בניגוד ליוסי ידידי, אני חושב שאומנות היא לא רק עבודה בעץ.. גם נפחות היא סוג של אומנות. גם בה יש הרבה מה ללמוד. ולהתמקצע, כמו בכל מקצוע.. ולהיות אומן זו תולדה של שנות נסיון, צבירת ידע וכישרון טבעי, חוש אסתטי וטעם, והבנת עקרונות החומר המעובד, חוזקו. עמידותו, תגובותיו ועוד..