החוזק של האתר החדש הוא ביכולת להכניס ולמצוא תכנים (קישורים חדשים, בתי עסק). אבל, בהיעדר מנגנון שיידע את הגולש על פריטים חדשים, אין סיכוי שהוא ייכנס כל פעם לסקטור המתאים (למשל: "פורומים בחו"ל" בתוך קישורים).
עמוד הבית נהיה מיותר, והמכתב המפורט המספר על מעלות הפורום אינו מוסיף.
עדיף, בעמוד הבית לתת חשיפה והפניות לפריטים חדשים בעמודים השונים ובפורומים השונים, כגון שלושת הפריטים האחרונים שנוספו.
רק בדרך זו תייוצר תנועה בפורום, תהיה בו תועלת - ויהיה תמריץ לחברים להוסיף קישורים, מידע, תוכניות וכד'. במקביל, החברים נקראים להתעורר מהפאסיביות ולהכניס תכנים לאתר. יותר מאתר אינטרנט אחד כבר גווע לאחר שהושק בקול תרועה רמה, ולאחר מכן לא נתן כל סיבה טובה להיכנס אליו שוב ושוב.