עמוד 1 מתוך 1

בפורום, אל תהיה צודק, הייה חכם !

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 09:23
על ידי Yair Feldmann
לפורום הזה לא תהיה תקומה אם לא יהיו בו חומרים מעניינים.
דיונים מלומדים על "מיהו האבא האמיתי של הכסאות המתפרקים" או "בניית רהיטים - אומנות או טכניקה?" או "כך נראה החתול שלי" כבודו במקומו מונח, אבל כוח-המשיכה שלהם לנגרים חובבים הוא אפסי. אם אלה יישארו התכנים, התנועה לאתר תהיה יותר ויותר דלילה.
לכל אחד יש במלאי תוכניות, קישורים, JIGS , פרוייקטים בתהליך וכד' - זה מה שצריך להיות כאן!
שכל אחד יקדיש 10 דקות ביום כדי להעלות קישורים מועילים, תוכניות וכו' - ואז באמת נפיק תועלת והנאה.

Re: בפורום, אל תהיה צודק, הייה חכם !

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 10:12
על ידי maamoon
תבורך
חתולתי בהריון אני אלווה את זה בתמונות

Re: בפורום, אל תהיה צודק, הייה חכם !

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 15:03
על ידי Vintage
תעקר את המסכנה, יש מספיק גורים בלי בית בארץ.

Re: בפורום, אל תהיה צודק, הייה חכם !

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 15:48
על ידי maamoon
1. שנגיע לתפוסה מלאה
2. אלוהים ברא אותן בשביל להתרבות למה להפריע?
3. חתולים יודעים לאכול ולדאוג לעצמן , הן פשוט אומרות מיו מיו ומישהוא לא יכול יותר ויתן להן אוכל

Re: בפורום, אל תהיה צודק, הייה חכם !

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2007, 23:38
על ידי Vintage
שתדע לך מאמון שאתה מאכזב אותי לאללה, אני תופס ממך יותר חכם מזה, בכל מקרה עיקור זה לטובתה כי זה מקטין את הסיכוי לסרטן הרחם (שעולה בכל יחום ויחום) וזה כמובן מונע מזכרים לז*** אותה, דבר לא נעים לחתולות בכלל.
בכל מקרה, כמו שאמרתי העמותות מפוצצות עד סף קריסה בגורים, באמת שאין טעם לתרום למצב בעייתי גם כך.

Re: בפורום, אל תהיה צודק, הייה חכם !

הודעהפורסם: 19 אוגוסט 2007, 14:25
על ידי kobi simchi
כרגיל מאמון....אתה קורע אותי.אני מוצא את עתמי מגחך מול המסך.....
:D